Syskrin

Åh, nu är det som allra vackrast i naturen. Solen som värmer mer och mer. Grönskan som bara blir klarare och klarare. Denna årstid älskar jag allra mest. Fast det säger jag om de andra tidsskiftningarna också. Var tid har sin tjusning, som kroppen på nått sätt ställer in sig efter.
Här har jag gjort ett syskrin. Det är mycket lite sömnad och mer limning. En kul och otroligt praktisk liten ask. När man tar av locket, finns ett snöre som håller ihop sidorna innuti. Detta gör att man kan fälla ut alla 6 sidorna och få en bra överblick i sina små prylar. Jag kan lova att den kommer väl till pass hemma hos mig. Där är så fullt med pyssel och grejor i mitt lilla rum, så det är bra om det finns förvaring.
Det är lite pill med den, men som sagt, otroligt praktisk.
Ha en skön dag i det underbara soliga vädret. Vilken tur man har med det engelska bröloppet, att det blev så fint väder. Dags att bänka sig framför det, så man, i alla fall, får se vigseln.
 
 
 
Trackback

Pysselkorgen

En liten korg, med blandning av handarbete, recept och livsfunderingar. En alldeles vanlig liten öppen dagbok från mej till dej . Och jag blir väldigt glad av ett tecken från just dej, som läser här. Så välkommen till mej <3

RSS 2.0