Julklappar till mina <3

 
Jaaa, nu har de två små liven anlänt. Två små fina töser på 3490 gram och 3010. Och de såg dagens ljus den 16/11 kl 11:37 och 11:38. Så nu har här stickats strumpor. Så att så får det bli Ett par rosa och ett par silvergråa till dem alla 3 (mor och döttrar). Och min härliga mormors syster älskar att sticka små koftor och byxor. Så det vita, med byxa kofta och hjälm har hon gjort till var och en av töserna. Och jag har stickat den andra mössan och tofflorna. Mmm hur stolt kan man vara över så här fina små och stora ungar. Det kommer bli en fantastisk jul. Och snart vankas det ett litet barnbarn till om 2 månader. Så jag kommer att ha att göra. Var en tur till de små idag och snosade lite. Kan inte låta bli. Det finns inget finare. Jag älskar dem alla. Dags att sticka vidare. Ha det gott
Kram Eva
 
Trackback

Pysselkorgen

En liten korg, med blandning av handarbete, recept och livsfunderingar. En alldeles vanlig liten öppen dagbok från mej till dej . Och jag blir väldigt glad av ett tecken från just dej, som läser här. Så välkommen till mej <3

RSS 2.0