Loppisfynd :)

 
 
Oj oj. Jag hamnade i ett loppisrace, och gissa om jag blev glad när jag hittade denna lilla söta gungstol. Den ska limmas och fixas till och målas i svart med gulddetaljer. Och sen ska det sys en gungstolsmatta. Precis som min stora gungstol. Och sen kan jag och barnbarnen sitta och pyssla och gunga . Oj vad jag längtar <3. Och inte nog med det, jag hittade mängder av ullgarn för 14:- hektot. Ett kilo fick det bli och det hänger runt omkring på verandan och vädrar ur sej. Här ska stickas julklappar som värmer. Ja det var en härlig dag på dals många loppisar där vi gjorde några guldfynd. Och stickor för mellan 5-25 :- paret Sånt gillar jag. Dags att dra i gång nu. Kram till er
Eva
Trackback

Pysselkorgen

En liten korg, med blandning av handarbete, recept och livsfunderingar. En alldeles vanlig liten öppen dagbok från mej till dej . Och jag blir väldigt glad av ett tecken från just dej, som läser här. Så välkommen till mej <3

RSS 2.0