Baby Converse till de små

 
 
Ja, såna här små gulliga skor går att virka också. På en kväll blir det ett par convers skor till en liten guldklimp. Det är bara att ut och googla på " babyconverce" så finner man mönster. Men noga noga att läsa mönstret. Jag har gjort tre par av dessa och konstigt nog dyker det upp "nya " saker som jag inte sett förut.
Jag får hoppas att tvillingarna kan ha dessa, när jag ser dem nästa gång. Vi har alla åkt på en rejäl förkylning, så vi sitter i karrantän i var sin ända av stan. Men det lättar så smånigom. Och kan inte tvillingarna ha dem så är det ju rysligt nära tills vår grabb ska bli pappa. Bara en vecka kvar till beräknat datum. Är vi nervösa???? Ja, det går inte att dölja. Men vi längtar till ytterligare en liten fin unge i vår familj. Så det är bara att virka på.
Ha det bra så ses vi snart igen. Oj, ja just det, jag har ju virkat lite amiguramis djur också. Det tar vi vid nästa besök här.
Kram till er alla
Eva B
Trackback

Pysselkorgen

En liten korg, med blandning av handarbete, recept och livsfunderingar. En alldeles vanlig liten öppen dagbok från mej till dej . Och jag blir väldigt glad av ett tecken från just dej, som läser här. Så välkommen till mej <3

RSS 2.0