En rosa 5 timmarskofta också :)

 
JA, denna koftan var så rolig att göra så det fick bli en riktigt knallrosa också. Fast denna tog långt mer än 5 timmar. Jag har börjat mitt sommarjobb, och det känns om aftonen. Jisses vad trött jag är :). Men, men jag vänjer mej snart igen :). Idag är det midsommarafton, och vi får se om sonen med familj kommer hem en stund. Då får lilla Elvira prova om dessa passar. De är nog lagom från nu och framåt ett par månader till, hoppas jag.
Nu ska jag passa på att gå ut i solen, när jag är ledig. Ha det ritigt gott, så ses vi snart igen.
Kram Eva B
Trackback

Pysselkorgen

En liten korg, med blandning av handarbete, recept och livsfunderingar. En alldeles vanlig liten öppen dagbok från mej till dej . Och jag blir väldigt glad av ett tecken från just dej, som läser här. Så välkommen till mej <3

RSS 2.0