Garn i mängder

 
Ja här är en del av garninköpet jag gjort i höst fast då har jag inte med påsarna från Göksäter. Älskar att hitta garn som är bra pris på. Och vem gillar inte det? Sen kan jag bara sitta här och njuta och se på alla härliga färger. Från Göksäter var det aprikost gult rosa dimgrönt blått brunt stick garn som heter Tanja. Och lite bomullsgarn i brunt och beige. Tror jag har en liten skada när jag ser garn. Måste fram och kika och ta på det och vips, så bor det några nystan hemma hos mej igen :)
Just i skrivandets stund, är det stora flytten hemma hos vår famlj. Dottern ger sig av tiil Västerås i dag, med sitt flyttlass, och till veckan flyttar sonen med familj till Kalmar. Ja, det känns mycket konstigt och alla är spända på sitt sätt. Trötthet och funderingar för framtiden gör sitt till. Inte alltid enkelt att få allt att bara ske. Men det blir bra när det är klart. Nä nu är det dags att ta tag i dagen och se vad som blir av deta. Vi ses snart igen.
Kram Eva B


Kommentarer
Anonym

Det vita fluffiga garnet var superfint! Det kan man göra mkt roligt av

Du ska se att allt ordnar sig och blir bra i slutändan!

Kram kram vännen

2012-10-01 @ 10:30:36
Jennie

Den anonyma var jag ; D
// Jennie

2012-10-01 @ 10:31:16
Eva Pysselkorgen

Ja, nu kan jag vältra mej i mina garner. Och allt löser sig. Fast jag vill att de ska finnas här, mina ungar. Men det blir bra, tack nätet, för det :)
Kram tillbaks Jennie

2012-10-01 @ 17:20:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pysselkorgen

En liten korg, med blandning av handarbete, recept och livsfunderingar. En alldeles vanlig liten öppen dagbok från mej till dej . Och jag blir väldigt glad av ett tecken från just dej, som läser här. Så välkommen till mej <3

RSS 2.0