Varmaste Tofflan :)


MMmmmmm, nu drar det mot kuriga höstkvällar. Och man är smått frusen om fötterna. Så vad passar inte bättre än ett par goa tofflor att värma de små frusna med. Mönstret är taget från:
http://www.garnstudio.com/lang/se/visoppskrift.php?d_nr=121&d_id=14&lang=se.
Lättvirkade och garnet köpte jag för några år sen på Lidl.
Ja, här rullar på annars med jobb och pyssel. Min bästa vän kom med ett bra förslag, hur jag skulle få mer plats i mitt lilla pysselrum på 10 kvadratmeter. Ut med frysboxen och in med hyllor. Men vart gör man av frysboxen?? Naturligtvis in till huskockens lilla datarum. Så har han full koll på innehållet i boxen samtidigt som han sveper genom cyberrymdens otroliga utbud :) Då var det bestämt. Får nog bli en sväng till IKEA och göra en sondering av utbudet av hyllor. Förhemmet har öppna dörrar för alla små och stora nystan som vill bo hos mej <3
Nä, på´t igen Nya grejor på G. Vi ses snart igen.
Kram Eva B


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pysselkorgen

En liten korg, med blandning av handarbete, recept och livsfunderingar. En alldeles vanlig liten öppen dagbok från mej till dej . Och jag blir väldigt glad av ett tecken från just dej, som läser här. Så välkommen till mej <3

RSS 2.0