Fint till sommarkvällar för Bergatrollen

 
Ja, nu var jag äntligen klar med den egna designen :) En härlig liten poncho, till tvillingarna vardera. Första ponchon drog jag nog upp ett 10-tal gånger innan jag fick den som jag ville. Och mössan är av samma garn och av det mönstret jag använt innan här, i något inslag tidigare.
Och vad fint det passade. Mamma till de båda trollen blev så nöjd. Det är så roligt att virka och greja till alla de små.
Men nu tänkte jag prova på något helt annat. Nått som var lite poppis på 70- och 80-talet. Ja, vad kunde det vara. Mmmm, om allt går som det ska och det blir som jag tänkt, då finns det snart ett upplägg här igen. Roligt och testa mej fram. Och användningsområdet för det som görs är ju fint, så ja..... jag kör i gång med en gång.
Kram till er alla så länge från
Eva B
Trackback

Pysselkorgen

En liten korg, med blandning av handarbete, recept och livsfunderingar. En alldeles vanlig liten öppen dagbok från mej till dej . Och jag blir väldigt glad av ett tecken från just dej, som läser här. Så välkommen till mej <3

RSS 2.0