Jag har ändrade planer

Hej
Kanske tror ni att jag gått i ide redan, eller flugit till varmare breddgrader, Men nej, det har jag inte. Jag har gjort som fågelfamiljen här på bilden: Varit ute i andra ärenden. Men jag har grejat med så mycket. Och det kommer snart att bli uppdateringar här. Men det finns lite saker att ordna till först. Sen lovar jag visa , att jag inte bara legat och lapat sol och druckit bubbelvatten.
Så om ni orkar och vill, så dyker jag snart upp, på ett eller annat sätt. 
Kram Eva B
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pysselkorgen

En liten korg, med blandning av handarbete, recept och livsfunderingar. En alldeles vanlig liten öppen dagbok från mej till dej . Och jag blir väldigt glad av ett tecken från just dej, som läser här. Så välkommen till mej <3

RSS 2.0