Uppdateringar i bloggen

Hej
 
Ja, nu äntligen har jag fått lite bättre förutsättningar för er som besöker min blogg. Och jag har fått proffesionell hjälp. Som en del av er kanske vet, så är jag moster, till en fantastisk tjej och mamma och även bloggare. Hon har under flera år bloggat här. Och om ni inte besökte den sidan ännu, så slår jag ett rejält slag för den, nu. 
I helgen hade vi mys, här hos oss, med de små Bergatrollen och henne. Och efter att de små lagt sig, så satte vi oss en stund vid datorn. Och ja, expertis behövdes. Jag förstod inte riktigt hur tokigt det kunnat bli, om man ville kika från telefonen, in här på bloggen. Men med den vetskapen, god hjälp och en hel del fix, så ska det nu vara lättare att söka efter det ni vill se här. Och jag kommer att fortsätta arbetet, för att få den lättöverskådlig så mycket det bara går.
Men just i stunden väntas nu barn och barnbarn hem till oss. Vi väntar och längtar. 
Så jag kommer framgent att ta tag i fler saker att finjustera och fixa. 
Och som om ni inte visste det, så har jag en del handarbetat som kommer in, efter jul. Och naturligtvis kommer dessa inslag att katagoriseras :)
Och denna lilla skrift, som kanske andra gånger, då jag är lite skrivsugen ( vilket jag är ganska ofta) , kommer att hamna under " Jag har ordet" . Det kommer vara tankar, nytt från mej, och annat som kanske inte rör just handarbete så mycket. .
Så tack till er tålmodiga, som paddlat omkring i min röra, nu blir det bara bättre och bättre.
Och jag vill passa på att önska er den finaste julen. Och i väntan på snö, får ni frysa och rysa och mysa till min lilla frusna grästuva, som finns vid min korkek, där jag sitter när sommarens sol värmer som bäst.
Kram Eva B
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pysselkorgen

En liten korg, med blandning av handarbete, recept och livsfunderingar. En alldeles vanlig liten öppen dagbok från mej till dej . Och jag blir väldigt glad av ett tecken från just dej, som läser här. Så välkommen till mej <3

RSS 2.0