Nissetofflor, jag tror han blir glad

Nissetofflor......så fantastiskt söta. Och jag tror att Nisse kommer gilla dem alldeles otroligt mycket. Så fint gjorda, av en arbetskamrat. Han har utgått från normalstora gammaldags trätofflor, minskat ner måtten, för att sen skriva ut dessa i 3d- skrivare. Och med ett material som är en blandning med trä i. De kommer passa helt perfekt i den lilla vrån, där Nissarna tar sitt fäste, om bara ett halvår. Kanske tokigt att tänka på julen nu. Sommaren har ju precis visat att den finns där, alldeles bakom kröken. Trots att det är lite kyligt i vinden, så är vi snart där. Visst längtar man. Men visst är det lite mysigt att hitta de där små speciella sakerna, för att göra julen, till något speciellt för ungarna. Ha det gott Kram Eva B


Kommentarer
Anonym

Hej. Du har en bild på en åkpåse för bilstol, grå med flätor. Finns det mönster till den? Undrar Margaretha

2019-07-03 @ 11:52:25
Anonym

Hej. Du har en bild på en åkpåse för bilstol, grå med flätor. Finns det mönster till den? Undrar Margaretha

2019-07-03 @ 11:52:26
Pysselkorgen

Hej Margareta
Jag har för mej att den finns på www.garstudio.se.
Sök på åkpåse, så tror jag du hittar den. Jag ska kika efter om jag hittar den så länkar jag i denna tråden
Mvh Eva

2019-07-30 @ 21:50:37
URL: http://pysselkorgen.blogg.se/
Pysselkorgen

Hej
Nu har jag hittat länken
https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=4562&cid=12

2019-07-30 @ 21:59:25
URL: http://pysselkorgen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pysselkorgen

En liten korg, med blandning av handarbete, recept och livsfunderingar. En alldeles vanlig liten öppen dagbok från mej till dej . Och jag blir väldigt glad av ett tecken från just dej, som läser här. Så välkommen till mej <3

RSS 2.0