Dags att ta tag i det jag funderat på så länge. En blogg

Hej
Nu äntligen tog jag mig i kragen och starade en blogg. Här kommer jag att lägga upp mina intressen och allt som jag gillar. Ibland kanske det dyker upp en fråga eller rent av en fundering. Jag älskar att pysla och handarbeta. Och på detta sätt kanske nån där ute i nätrymden kan komma med nya ideer. Jag älskar att virka, sticka, sy, väva, keramik, pärlpyssel, 3d-korttillverkning, silversmide. Ja det finns hur mycket som helst. Jag och några vänner till mig, brukar träffas emellanåt, när nya ideer har dykt upp på hantverk. Då träffas vi och delger våra kunskaper och har en mysig dag eller kväll ihop. Äter och lär oss nya saker och har det trevligt. Hoppas att jag kan inspirera till något hos er också.
Kram Eva
 
Trackback

Pysselkorgen

En liten korg, med blandning av handarbete, recept och livsfunderingar. En alldeles vanlig liten öppen dagbok från mej till dej . Och jag blir väldigt glad av ett tecken från just dej, som läser här. Så välkommen till mej <3

RSS 2.0