Lapptäcke

Här är mitt första lapptäcke. 2 x 2 meter. Jag har gått sykurs och världens bästa sylärare såg möjligheterna i allt. Jag kan säga att hade jag vetat jobbet bakom detta, så hade jag nog inte startat med ett överkast. Men jag är glad i dag att läraren gjorde det möjligt. Jag blev nöjd med slutresultatet
Här är mitt första lapptäcke. 2 x 2 meter. Jag har gått sykurs och världens bästa sylärare såg möjligheterna i allt. Jag kan säga att hade jag vetat jobbet bakom detta, så hade jag nog inte startat med ett överkast. Men jag är glad i dag att läraren gjorde det möjligt. Jag blev nöjd med slutresultatet
Trackback

Pysselkorgen

En liten korg, med blandning av handarbete, recept och livsfunderingar. En alldeles vanlig liten öppen dagbok från mej till dej . Och jag blir väldigt glad av ett tecken från just dej, som läser här. Så välkommen till mej <3

RSS 2.0