Stickad åkpåse till grabbens lilla tillskott

Nu är julen över och jag har fått lämnat över en massa hemma gjort till tvillingarna och Pappa Jan och Maria. De blev mycket glada. Så nu börjar vi på grabbens lilla barns stickningar. Han ska ha barn i mitten av februari. Och här är en hemmagjord åkpåse klar. Den var både enkel och rolig att göra. Och för att piffa till den lite så virkade jag en snodd av dubbelt garn och gjorde toffsar som jag satte i den också. Jag är riktigt nöjd. Jag tror jag har fått begär av att sticka hela tiden. Nu måste jag ha ett nytt arbete igång, så fort det förra är klart. Och det finns ju människor som älskar att få sånt här, så jag är mer än nöjd.
Nu är ju min skola slut också. Så de stunder jag inte jobbar så kan jag antingen mysa med alla små goa ungar och deras härliga föräldrar, eller så sitter jag vid tv:n och stickar.
Ha nu en riktigt god fortsättning, så ses vi nog snart igen
Kram Eva
Här kommer adressen till mönstret : http://www.garnstudio.com/lang/se/visoppskrift.php?d_nr=b19&d_id=10&lang=se
Trackback

Pysselkorgen

En liten korg, med blandning av handarbete, recept och livsfunderingar. En alldeles vanlig liten öppen dagbok från mej till dej . Och jag blir väldigt glad av ett tecken från just dej, som läser här. Så välkommen till mej <3

RSS 2.0