Skogens första skörd <3

Oj vad tiden går. Över en månad sen jag la in nått här. Men ni ska veta att virknålen går så det glöder om den :). Alldeles snart ska en bild komma ut på det färdiga täcket. Det hänger för tillfället på tork. Och mitt i all glädjeyra över alla barn som ska komma till världen, fick jag en glad överrasning till, som jag inte kunnat delge här förrän nu. Jag ska bli farmor också <3 Stor lycka när barnen bygger vidare på det, som jag och min gubbe, en gång startat. Min systerdotter har varit på ultraljud. Och där fanns det inte bara en liten baby utan två. Så där blev chok- och glädje besked, en gång till. Så det är bara att virka ett täcke till.
Men nu fick jag ta mej en tur i skogen. Jag bara måste få rensa huvet och gå ut i härliga skogen och plocka. Underbart. Ja här finns att plocka med. Ha en härlig dag, så ska snart bilden av första täcket komma in hit.
Kram på er alla :)
Eva B
Trackback

Pysselkorgen

En liten korg, med blandning av handarbete, recept och livsfunderingar. En alldeles vanlig liten öppen dagbok från mej till dej . Och jag blir väldigt glad av ett tecken från just dej, som läser här. Så välkommen till mej <3

RSS 2.0