Nu är Turas Täcke klart <3

Nu lilla Tyra är ditt täcke klart. Oj vad timmar det tog att sy alla sömmar för hand på baksidan. Ca 19 timmar, men jag är så nöjd. Och att den lille fine ungen ska kunna ligga på detta och mysa. Vi var och hälsade på henne och hennes föräldrar idag. Deras första morgon hemma, en strålande kall och solig lördag morgon, satt vi i deras kök och drack kaffe och jag höll den lilla fina tösen i min famn läääääääääänge. Vyssade och gosade och matade henne. Helt magiskt underbar. Åh vad jag älskar dessa små stjärnor som tänds en efter en. Och jag kan få ge med mej av alla små saker jag älskar att göra. En ny generation tar form och vi får vara med. Stort grattis till mamma och pappa till Tyra, ni har en underbart fin liten unga att älska i många långa år, och det kommer vi också att göra <3
 
 
Fina lilla Tyra <3
Trackback

Pysselkorgen

En liten korg, med blandning av handarbete, recept och livsfunderingar. En alldeles vanlig liten öppen dagbok från mej till dej . Och jag blir väldigt glad av ett tecken från just dej, som läser här. Så välkommen till mej <3

RSS 2.0