Handledsvärmare

 
I gnistrande silver till en härlig person, stickade jag dessa handledsvärmarna. Mönstre jag använde var från ett par sovsockar. Här är adressen till den härliga bloggen som jag hittade mönstre i :   http://lindaslantliga.blogspot.se/search/label/m%C3%B6nster.
Ett jätte lätt mönster att sticka som blir väldigt snyggt, och ser arbetat ut. Att vännen sen blev glad, gjorde inte saken sämre. 
Här har snöat en massa. Vi har nog fått 4 dm, all som allt. Men mot helgen lovas det +grader och eventuellt regn. Snön kunde gärna legat kvar över jul, kan jag tycka. Men inget jag kan påverka, så det blir som det blir :) Nu är det dags att ta sej till våra grannar. Vi har blivit bjudna på middag. Och det tackar vi för. Trevligt sällskap också, så det blir bra. Sen hem och sticka på en julklapp till, innan jag är klar.
Så ha det så gott så ses vi snart igen.
Kram Eva B


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pysselkorgen

En liten korg, med blandning av handarbete, recept och livsfunderingar. En alldeles vanlig liten öppen dagbok från mej till dej . Och jag blir väldigt glad av ett tecken från just dej, som läser här. Så välkommen till mej <3

RSS 2.0