Värme till goa grannar Pytt och raggisar

 
Hur nöjd kan man va med grannar som tar hand om vår hund menas vi var i väg i helgen. Ja de är sannerligen guld värda. Gubbens bror har också ställt upp och vart ute med hunden både fredag och söndag. Och lördagen fick Stumpen tillbringa hos grannarna från 7 på morgon till 21 på kvällen. Och han älskar sina hundvakter, allihopa. Så han har verkligen levt kung i helgen. Och som tack för denna enorma hjälp, fick jag stickat ihop ett par raggisar storlek 44 och en pyttsjal. Jag hoppas och tror att de blir minst lika glada över det, som vi är för deras insats. 
Kan säga att jag nu börjar bli ganska trött på att sticka strumpor. Jag tror jag har sticka 20 par i år. Och lite annat smått och gott. Så nu ska jag ta tag i en liten dam på 14 månaders, önskemål. Ja, vad kan det bli. Jag lovar, INGA strumpor ;)   ( inte nu i alla fall ) Men bild kommer, om inte stickorna har brunnit efter denna stickintensiva höst. Kram så länge så ses vi snart igen 
Eva B


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pysselkorgen

En liten korg, med blandning av handarbete, recept och livsfunderingar. En alldeles vanlig liten öppen dagbok från mej till dej . Och jag blir väldigt glad av ett tecken från just dej, som läser här. Så välkommen till mej <3

RSS 2.0