Farmors lilla kråka <3

 
 
 
Ja, så är hon då äntligen här. Farmors lilla kråka <3. En söt liten flicka kom till världen 20120209 klockan 11:37. Lilla Mira <3, 48 cm lång och 2914 gram. Stoltaste farmor i stan. Och allt gick bra. Denna lilla mössa beställda mamma Bettan veckan innan Mira kom. Hjälm med rosa flistyg som foder. Och öron som stora katten på översta bilden, skulle det vara. Och lyckliga jag fick ihop denna lilla goa hjälm, till min lilla kråka <3. Och nu har vi så många fina små gulliga flickor omkring oss, så jag började att virka lite mjukisdjur också. Finns massor av gratismönster ute på nätet. Bara googla på amiguramis, så blir det många härliga mönster att vältra sig i.
Ojojoj, hur lycklig kan man va? Jag är farmor <3 Det är grejor det, och mormor till min systerdotters tvillingar. Ja, jag har mycket att vara stolt över. Jag älskar er, alla mina små och stora. Tack för allt fint ni fyller våra liv med. Jag stickar och virkar på och fyller på så gott jag kan, det är hur roligt som helst.
Kram Eva B
Trackback

Pysselkorgen

En liten korg, med blandning av handarbete, recept och livsfunderingar. En alldeles vanlig liten öppen dagbok från mej till dej . Och jag blir väldigt glad av ett tecken från just dej, som läser här. Så välkommen till mej <3

RSS 2.0