En liten åkpåse till

 
 
 
Ja, det fick bli en åkpåse till. Det är samma som den vita i ett inlägg tidigare i januari. Otroligt rolig att sticka. Och med dessa flätor och silvertråd i garnet, så blir det extra fint till farmors lilla böna, som snart är här. Det är 28 dagar kvar nu enligt beräknad nedkomst, så nu väntar vi med stor spänning.
Lilla Tyra som hunnit bli lite mer än 4 månader, har vuxit ur sina första små raggisar. Så nu blir det till att sticka en liten uppsättning till så hon är varm om fötterna.
Jag kan inte fatta hur många små goa fina ungar jag har omkring mig. Och bra spridning på dem också, åldersmässigt. Då hinner jag sticka lite till dem var. Ja, lyckan över dem alla,är mer än jag kan beskriva. Nu ska jag ladda lilla väskan och bege mig till tvillingarna snart. Vi ska mysa lite, och fika. Mamman till tvillingarna är en suverän bagare också, så det blir lite svårt att tappa på midjemåttet. Men vad gör det, snart är det full fart på de små, så då får jag nog springa av mej, kanske ;).
Och så har jag hittat jättesött mönster till små enkla klänningar, som jag skulle försöka mej på att sy. Kanske ett nytt litet inslag om det, innom en snar framtid.
Men nu ska jag iväg till mina små guldhjärtan och mysa. Vi ses snart igen Kram
Eva B
Trackback

Pysselkorgen

En liten korg, med blandning av handarbete, recept och livsfunderingar. En alldeles vanlig liten öppen dagbok från mej till dej . Och jag blir väldigt glad av ett tecken från just dej, som läser här. Så välkommen till mej <3

RSS 2.0