Varma mössor

Här kommer mössorna jag stickat. Den lila mössan ser lite knepig ut, men det är som både mössa och krage i ett och jag tror den kommer bli fin på min lilla lilla docka <3. Den millerade mössan har jag stickat samma sockar till. Och till den vita mössan passar allt. Just nu håller jag på att sticka en åkpåse i grått silvergarn till den lilla också. Men den tar nog ett par veckor att iordningställa. Allt beror på hur mycket timmar jag får jobba, om kummunen ringer in mej. Men jag jobbar ju max 8 timmar om dan, så det blir kvar stunder till detta också. Vi ses snart igen . Kram Eva B
Och här kommer adressen till den lila mössan : http://www.garnstudio.com/lang/se/visoppskrift.php?d_nr=b18&d_id=21&lang=se
Trackback

Pysselkorgen

En liten korg, med blandning av handarbete, recept och livsfunderingar. En alldeles vanlig liten öppen dagbok från mej till dej . Och jag blir väldigt glad av ett tecken från just dej, som läser här. Så välkommen till mej <3

RSS 2.0