Liten sommar eller höstkofta till farmors lilla Kråka <3

 
 
Nu var lilla kapuchongkoftan klar till mitt lilla goa barnbarn. Och mamman älskar lila, så det blev lite inslag av detta också. Nu har hon hunnit bli 6 veckor, och är så fin. Vi var på namngivningskallas till tvillingarna i helgen, så då höll jag lilla Mira i min famn i 1,5 timma. Och hon sov så gott. Vilka små underverk de är. Jag kan inte se mej mätt på dem.
Nu ska jag fortsätta virka på amiguramiormen så den blir klar. Många härliga färger, som jag hoppas att ungarna ska älska när de kommer och hälsar på hos mej. Och mönstret till koftan kommer här :
http://www.garnstudio.com/lang/se/visoppskrift.php?d_nr=b21&d_id=1&lang=se
Ha en forsatt underbar dag. Sälv går jag ut på min soliga veranda och laddar upp inför kvällsarbete
Kram Eva B
Trackback

Pysselkorgen

En liten korg, med blandning av handarbete, recept och livsfunderingar. En alldeles vanlig liten öppen dagbok från mej till dej . Och jag blir väldigt glad av ett tecken från just dej, som läser här. Så välkommen till mej <3

RSS 2.0