Sommarstrumpor

 
 
Jag det kan aldrig bli fel med raggisar. Alla mina töser älskar strumpor. Lilla Elvira (fd Mira) får ett par randigt fina strumpor. Hennes mamma älskar dessa färger. Och Bergatrollen (tvillingarna) och deras mamma får aprikosa och mintgröna sommarraggisar. Glädje är bevis nog för att de används. och det gör de sannerligen. För det är nästan alltid nya raggisar på G. Våren har avstannat lite, så det blir en del pyssel inne, menas jag tittar ut och ser gräset växa. Vi har införskaffat ny drivrem till klipparen, så nu snart ska det bli gräsklippning av igen. Men jag kanske hinner sticka klart det sista på nästa projekt innan dess. Cliffhanger???? Ja, kanske det. Det får ni se i nästa inlägg.
Kram mina vänner
Eva B
Trackback

Pysselkorgen

En liten korg, med blandning av handarbete, recept och livsfunderingar. En alldeles vanlig liten öppen dagbok från mej till dej . Och jag blir väldigt glad av ett tecken från just dej, som läser här. Så välkommen till mej <3

RSS 2.0