Pokemon och grytunderlägg

Hej
Innerfluga eller ej. Jag var bara tvungen att testa dessa mössor. Inga konstigheter. Men ögonmåttet.... Ja jag får väl se om de passar när systrarna Alm, våra barnbarn kommer på besök nästa gång . Möntret... här
 
 
 
Marias kakburk... bestälde några virkade överdrag till ikeas grytunderlägg. Hon har ett härligt sinne för färger, som gör att man nästan vill äta upp inredningen... nja kanske inte, men otroligt pysslig och mysig i sin inredning, ja även som person. Färgerna här syns kanske lite dåligt. Men den överta har ljuslila hjärtan, den mittersta har ljusgröna hjärtan och den nedersta är i vitt och ljuslila. Det är såna färger i hennes kök. Så det kan ju bli fint. Mönstret finns här .Och dessa kan ju göras i en massa olika färger, eller enfärgade. Man har alla, sin egna smak.
 
 
 
 
 
Så nu var det tredje av fem ufo avklarade. Det första ufot var ju sjalen i förra inlägget . De andra två är såna där som får tas till, när lusten faller på. Ena arbetet är en trasmatta som virkas. Och man får "Karl Alfred muskler" av det. Händerna orkar inte många tag, så en får ladda upp när en ska virka till några maskor.
 
Nu fortsätter jag helgen här, med lite plock och pill av blandad karaktär. Det plockas hit och ställs och röjs, änna hela tiden. Men till slut så vet jag nog vart prylarna är...
Kram Eva B
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pysselkorgen

En liten korg, med blandning av handarbete, recept och livsfunderingar. En alldeles vanlig liten öppen dagbok från mej till dej . Och jag blir väldigt glad av ett tecken från just dej, som läser här. Så välkommen till mej <3

RSS 2.0